1.Ամանորյա  ընտանեկան ավանդույթը՝ Ձեր ընտանիքում ինչպիսին է այժմ, և ինչպիսին է եղել Ձեր ծնողների ընտանիքում, երբ նրանք ձեր հասակին էին։

Մեր Ամանորը շատ հետաքրքիր է անցնում իմ պապիկի, տատիկի,հայրիկի և մայրիկիս հետ։
Երբ ծնողներս եղել են իմ հասակին նրանք նշել են Ամանորը իրենց քեռիների և հորեղբայրների ընտանիքնների հետ միասին։

2. Ուտեստներից՝ ինչ ենք այժմ համարում ավանդական ուտելիք, ի՞նչ կա հիմա, որ նախկինում չկար, և ի՞նչ կար հնում, որ հիմա չկա

Ես ուտեստներից շատ եմ սիրում աղցանները, իմ մայրիկս պատմում է որ ինչ պատրաստում է հիմա այդ նույնը պատրաստել է իր մայրիկը այն ժամանակ երբ ինքը փոքր է եղել։

3. Ինչպիսի՞ նվերներ են ցանկացել Ձմեռ պապիկից ստանալ Ձեր ծնողները, և ինչպիսի՞ն եք ցանկանում դուք, նմանություններն ու տարբերությունները

Հայրիկս ցանկացել է Ձմեռ պապիկից մեքենա և ատրճանակ, մայրս տիկնիկ, խոհանոցային պարագաներ մրգեր ամենա շատը նարինջ։ Ես նույն պես Ձմեռ պապիկից ցանկացել եմ մեքենա և ատրճանակ։

4. Ամանորյա ձեր ավանդույթը, որը միշտ անխախտ է՝ նստելու վայր, սպասք, երազանք, ուտելիք/որը միշտ դուք եք պատրաստում/

Մեր Ամանորյա ավանդույթը անփոփոխ է, համեղ ուտեստներով և երազանքներով լի։

5. Ամանորյա նկար՝ Ձեր/այս տարվա/ և Ձեր ծնողներինը/հին նկար կարող եք նկարել հեռախոսով, ֆոտոխցկով ու ներբեռնել բլոգ/

This slideshow requires JavaScript.

6. Ի՞նչ ամանորյա  երգեր  ու մուլտֆիլմեր կային այն ժամանակ, որ հիմա արդեն ժամանակավրեպ են/ եթե կան youtube ում, կարող եք ներբեռնել բլոգ/, ինչպիսի՞ տոնական հաղորդումներ կային այն ժամանակ, երբ նրանք մանուկ էին, և ինչպիսիննե՞րն են այժմ, որոնք դուք եք դիտում

Երեք ընկույզ մոխրոտի համար

Ես դիտել եմ Ամանորյա օրերին իմ սիրած ֆիլմը։один дома 3

7. Վերջում, մենկնաբանում եք, հաշվում, գրանցում այժմյան ու հին ժամանակների Ամանորի  դրական կողմերն ու բացասականները

Այն ժամանակվա բացասական կողմը այն է որ երեխաները շուտ են պարկել քնելու, իսկ այս ժամանակվա դրական կողմը այն է որ մենք նույն պես նշում ենք Ամանոր ծնողների հետ։

8. Եթե ձեզ տրվեր հնարավորություն, ինչպիսին կդարձնեիք Ամանորը նշելու սովորույթը, կրկին կթողնեի՞ք ձմռանը․․․․/մեկնաբանում եք, մի քանի նախադասությամբ, ինչու՞ այո, ինչու՞ ոչ/

Այո ես կթողնեի Ամանորը ձմռանը որովհետև այն գեղեցիկ է դառնում երբ որ Ամանորին ձյուն է գալիս։

նյութերը՝ պատումների, ֆիլմերի, ռադիոնոյութերի տեսքով հրապարակվում են բլոգներում